18.10.2013

18. října 2013 v 20:32 | Luca |  Můj jídelníček
Dnešní jídelníček... éhm taky není ideální, ale snažím se. Smějící se



Snídaně: Ovesné vločky a malá hrst musli s řeckým jogurtem s medovou příchutí, kafe se sójovým mlékem a ovocným čajem

Svačina: Bílý jogurt, musli kornspitz, polovina kiwi

Oběd: Uzené vepřové maslo s brambory a špenátem.
(To uzené mě mrzí. Ještě pořád nejsem tak daleko, abych prostě řekla mamce třeba ne a šla si uvařit vejce. Ale makám na tom.)

Svačina: XL capucino se sušenkou, tři lžíce kuskusu se zeleninou a tofu
(Svačina je hrůza. Cappucino jsem si dala na vzpamatování a bylo ultra velké plus oslazené třtinovým cukrem. Celkově takhle svačina je selhání)

Večeře: Kuskus se zeleninou a tofu

Sport: Jízda na koni, práce kolem stájí :)

Na shrnutí. Pořád dělám chyba a uvědomuju si to. Ale není to úplně hrozné. Jsem se sebou vlastně spokojená... jo dělám chyby ale jdu správným směrem a vím, že to zvládnu :) A vy taky :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 thinjill thinjill | E-mail | Web | 18. října 2013 v 21:39 | Reagovat

Podle mě jdeš na to dobře a máš v tom nastavený smysluplný systém, který se časem projeví...  Pokud máš výčitky, nebo prostě pocit, že je to špatné, za kousek uzeného masa, nebo že sis dala nějaké capuccino s cukrem, ok, ale řeknu Ti, že začínáš a ot njede ze dne na den mít stoprocentní, není to vubec velký prohřešek, je to spíše začínající paráda... kde je čokoláda, kde jsou nějaké tyčinky Snickers apod...? Sladké světlé pečiva a tak...? nejsou! A to o tom to je, toto už tam vbc není a ani na to asi nemyslíš, prostě už to máš v hlavě nastavené a nebuď smutná, že sis to lehce "porušila" jedním capuccinem, já Tě za to mohu s klidným svědomím pochválit a jsem si skoro až jista, že zítra a pozítří to bude zase o něco lepší, až to dotáhneš do dokonalosti a už Tě nic nezastaví ani nezbrzdí... Líbí se mi to, postupně to zlepšuješ a přemýšlíš nad tím, ale netrap se drobností, brzy to očaruješ úplně, stoupáš...! ;)

2 X X | 18. října 2013 v 21:53 | Reagovat

Není to tak hrozné, svačinu vypiliješ

3 Slečna A. Slečna A. | Web | 18. října 2013 v 23:45 | Reagovat

Já dopoledne většinou svačím jablko :) Nebo třeba dvě, když mám hlad, tak si k tomu dám třeba pár oříšků nebo tak :)
A odpoledne svačím většinou zeleninu. Ale ne že bych si dala jednu mrkev, ale sním třeba půl kila zeleniny :D příklad - dám si celou mrkev, celou papriku, půlku krabičky s cherry rajčátkama a je mi fajn :) Po obědě vydržím dlouho a po té zelenině tak ty 2 hodinky do večeře :)

S ana u mě nepočítej :) dlabu dost :) Snažím se vejít se do 5000 KJ za den pokud nemám žádnou aktivitu, když mám tak 6000 až 7000 :) (viz. kaloricketabulky.cz - doporučuju!) :))

K tvému jídelníčku, žádné výtky! :) důležité je cítit se dobře. Pokud se cítíš dobře, tak je všechno myslím s naprosto v pohodě :))

Jo a ještě - u žádného dieotologa nejsem :) Ale podle všech těch pročtených článků na netu si říkám, že kdybych mu řekla "7 hodin v průběhu dne jsem jídlo ani z dálky neviděla", tak mi řekne, že jsem úplně blbá! :D

Jinak, co se týče ještě té svačiny, tak od malička mě naši učili že se svačí ovoce nebo zelenina :) Ale víš jak, když mám hlad, tak se prostě najím, rozhodně nehladovím :) Ale ono půl kila zeleniny tě na chvíli zasytí a energetická hodnota není tak vysoká, zato je to dost vitamínů a vlákniny :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama