21.10.2013

21. října 2013 v 21:56 | Luca |  Můj jídelníček
Snídaně: vločky se sušeným ovocem, activia bílý jogurt, kafe se sójovým mlékem

Svačina: dva kukuřičné chlebíčky, musli kornspitz

Oběd: rizoto

Svačina: tři celozrné chleby s lučinou a šunkou, rajče, kafe se sójovým mlékem a medem

Večeře: jeden celozrný chleb s lučinou a šunkou, kousek kedlubnem

Sport: třicetiminutová procházka, rychlá chůze

Svačina odpoledne byla zbytečně větší. I obědu jsem si dala trošku víc než obvykle. Přemýšlím, že z pěti jídel denně přejdu na šest jídel denně, možná mi to bude víc vyhovovavat a budu jíst menší porce, plus častěji. Zase to bude těžší uhlídat. Uvidím, možná to udělám po prvním vážení a pak uvidím, co přináší lepší výsledky. Poslední dva dny mám šílené chutě na sladké, ačkoliv sacharidů mám v jídelníčků dost...

Další problém je slazené kafe. Musím si ho zakázat. Piju ho hlavně kvůli nízkému tlaku, ale musím se už přesvědčit a nahradit ho zeleným čajem. Pak sport... bylo by dobré ho dělat víc. To mi je jasné. Takže asi tak. Co vy na to?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 thinjill thinjill | E-mail | Web | 21. října 2013 v 22:09 | Reagovat

Jídelníček se mi líbí. Pokud se chceš taky zbavit chutí na sladké, kup si Chrom, tabletky a ráno si ji užij, kdo má dostatek chromu v těle, má chutě menší. Co se kávy týče, nemusíš ji vyřadit, kofein má svá pozitiva a pokud je tělo zvyklé, v malém množství jedna za den je spíše plus než minus, nebo střídej jeden den kávu, druhý zelený čaj. Zbytečně si vyčítáš množství, kaloricky bych řekla že je to akorát a že je to POD tvým potřebným přijmem pro vyrovnání bazálního metabolismus, tudíž k hubnutí dochází (pomalu ale jistě) Ovšem místo 5 jídel, dát 6 je samozřejmě lepší, pokud jsem v přiměřených dávkách, z prostého důvody, když se člověk nají, vyrovná tím hladinu cukru v krvi a tělo pak čerpá jak z nově přijaté energie, tak až ji vypotřebuje, začne brát z tukových zásob, jelikož bezpečně ví, že může, jelikož další potrava opět přijde. jíst často se vždycky vyplácí, jen pravda, je to těžší na uhlídaní, protože s jídlem roste chuť.
celkově Tě mohu i já pochválit, pohyb také nějaký byl, sladkosti žádné, takže beru to jako další Tvůj úspěšný den.
Drž se nadále Lucko...!
Kontroluju Tě a myslím na Tebe, tak to měj na paměti... ;)

2 Slečna A. Slečna A. | Web | 22. října 2013 v 9:02 | Reagovat

Já zase slyšela na sladké že jsou dobrá chio semínka. Nejen na sladké, ale také na energii a tak :) Zkus si je vygooglit, třeba tě to zaujme. Já už nad nimi delší dobu přemýšlím :)
Ale na tu dopolední svačinu bych si na tvém místě klidně dala něco fakt sladkého, šťavnatého :) Ovoce a musli, nebo ovoce a ty kukuřičné chleby mi příjdou jako ideálka :)Nevím, já pak fakt chuť na sladké moc nemám. Ale kostičku čokolády si třeba klidně dopřeju s naprosto čistým svědomím :) Neberu to jako hřešení, svoje tělo si tím jen trochu rozmazluji, ale všechno se snažím dohánět na sportu :) Avšak pozor! Jednou mi ségra řekla, že cvičit můžeš jak chceš, ale ze 70% je to o tom, co máš na talíři, tak nesplést kostičku čokolády s tabulkou :D

Jinak chválím, myslím si, že paráda! :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama