22.10.2013

22. října 2013 v 20:27 | Luca |  Můj jídelníček
Nový den a moje touha po sacharidech se podepsala Rozpačitý Můj dnešní jídelníček bych volně přeložila: žrala jsem samé sacharidy. Tady ho máte.
Ráno: ovesné vločky se sušeným ovocem, sójové mléko, kafe se sójovým mlékem a med, půlka hrsti rozinek, půlka hrsti oříšků
Svačina: jablko a banán
Oběd: Filé zapečené ve vejci s bramborami (přidala jsem si, snědla jsem tak porci a půl)
Svačina: Dva kukuřičné plátky s lučinou, sezamová tyčinky s medem, ovocný čaj
Sport: 15 minut pomalého běhu, 45 minut jóga.
Jestli jsem spokojená? No, ne úplně. Hlavně jsem dneska fakt jedla velké porce, teď už nemám hlad, cpala bych to do sebe... a mám za den jen čtyři poměrně velké porce, no hlavně snídaně a oběd byly fakt velké. Dopoledne mívám hlad i když mám poctivou snídani a svačinu a oběd hned v jednu... takže jsem se rozhodla, že jdu na jídelníček šestkrát denně. Snídám přibližně v sedm no a od sedmi do jedné si dám čtyři jídla. Snídani v sedm, svačinu v devět, svačinu o půl jedenácté pak oběd v jednu. Pak už budu mít odpolední svačinu ve čtyři a večeři v šest. Jsem prostě po ránu hodně hladová a řeším to pak nepřiměřenými porcemi na oběd... takže mi vyjde vlastně na stejno jestli přidám jedno jídlo denně, nebo budu hltat megaporce oběda. Moje tělo si žádá jíst častěji, bude to mít. Chci se fakt hodně řídit i intuicí, podle mě to tělo samo ví, co a v jakým množství a kdy chce... Jestli chce jíst častěji, ok. Jestli chce jíst o něco víc, ok.
Další věc, která mi je jasná a nejsem s ní spokojená - jídlo nepřežvýkávám ale vysloveně hltám, abych se konečně najedla. Neudělám si pořádně čas, nevychutnám si to jídlo, ještě teplé to do sebe házím jak magor... to vše souvisí s tím, že mi to prostě nestačí. Musím jedno jídlo přidat.
Jinak to jídlo bylo dneska HODNĚ sacharidové, ale na druhou stranu zdravé. Jsem spokojená. Samozřejmě pořád dělám chyby a budu dělat chyby. Nic nejde dokonale od prvního dne. Musím se naučit poslouchat tělo, dopřát mu co nejkvalitnější složení potravin, ale věřím, že to vykoumám, tohle dolazení jídelníčku zkrátka chce jen čas a zkušenosti...
Jde hlavně o to holky, že já nehubnu. Já MĚNÍM ŽIVOTNÍ STYL. Zdravě budu jíst už napořád. Takže mi nejde ani tak o rychlost změny, spíš aby změna byla trvalá a mému tělu PROSPĚŠNÁ :))
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Slečna A. Slečna A. | Web | 22. října 2013 v 20:45 | Reagovat

Ono to vlastně je o životním stylu, protože kdo nezmění životní styl, ten trvale nezhubne :)
No, přes léto jsem chodila do práce a snídala jsem v 6 ráno. Hlad se samozřejmě začínal ozývat už v 8 a já nevěděla, jak s jednou svačinou vydržet. Tak jsem si taky dávala dvě a bylo to v pohodě :) Vydržela jsem, nekručelo mi v břiše a na obědě jsem nevypadala že jsem sto let nejedla :D

S tím hltáním mám občas taky problém, kvůli škole se třeba nemůžu najíst přesně ve chvíli kdy potřebuju a splachuju pocit hladu vodou a počítám minuty, než budu moct to jídlo vytáhnout nebo si pro něj dojít do jídelny. Ale každopádně, jíst pomalu se vyplácí. Mozku chvíli trvá, než zpracuje signál, že žaludek má dost a tak, když to do sebe člověk naháže, protože v danou chvíli má neskutečný hlad, ve výsledku se akorát hodně přejí.

Takže 6 jídel denně ti rozhodně schvaluju. Taky to tak dělám, ale já si teď přidávám jednu večeři. První mám mezi pátou šestou, druhou kolem osmé. Spát totiž chodím kolem půlnoci.

Snídaně byla pravda dosti výživná, ale zítra to třeba půjde lépe :) Když se tělo hlásí o sacharidy, tak s ním hold nemůžeme bojovat. Naopak, myslím, že když se hlásí, měli bychom je dodat. Pak mu bude hej a my se budeme cítit dobře a nebude nás přepadat žravá :)

A byl tam pohyb a to se počítá! :) Tak hodně štěstí do startu s novým jídelníčkem! :)

2 thinjill thinjill | E-mail | Web | 22. října 2013 v 21:00 | Reagovat

Jídelníček je celkem pěkný, zdravý též... Ano, jde vidět, že chutě trochu rostly, že se tělo chtělo bránit hubnutí a donutit tě "požrat", ale celkem jsi to ustála dobře.
Jo udělej to, sníst ve škole jen banán a jablko, to je zbytečné, kor dopoledne tak omezit příjem, to může být pro tělo fakt šok, raději uber k večeru, protože jinak to stejně jakby toužíš dohnat z podvědomí.
Takže snídaně v 7, pak něco v 9 než začnem, o půl jedenácté muslíka a pak v jednu oběd, to je prostě super a rychleji ti bude i spalovat potom. Já to  tak dělám a všimni si, že kolikrát aj něco zbodnu v hodině, prostě prostě nemužu vydržet, pak jím méně přes den, to se musím hrozně ovládat, takže raději moc nejím a večeři dám celkem velkou, ale zase jen povolené věci a když jdu spát až tři hodiny po ní, tak to nevadí, naopak... takže malé zaváhání, které jsi i přesto ustála.

člověk z toho může být občas trochu unavený, já taky někdy má tu zlost na to, že mám na něco chuť a jsem naštvaná, že nemůžu, ale párkrát se to překoná a pak už by to moc nemělo přicházet takové stavy, a až zhubneš fakt, tak si toho budeš tak vážit, že už by pak bylo škoda si to zas kazit...:)

Tak continue nice lady.... A neser.. :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama