25.10.2013

25. října 2013 v 20:38 | Luca |  Můj jídelníček

Snídaně: Ovesné vločky se sušeným ovocem a musli, půl na půl, plus bílý jogurt, ovocný čaj






Svačina: Asi čtyři menší kousky domácího grahamového placku, tři kousky namazené pomazánkovým máslem, nahoře šunka, jeden kousek pomazaný domácími povidly, kafe se smetanou poslazené lžičkou třtinového cukru

Oběd: Čočka s vejcem, půlka kaiserky

Svačina: půlka kaiserky, půlka červené papriky, salát z červené řepy, hrášku a okurky

Večeře: Jedna a půl kaiserky s cottagem

Sport: Úklid stájí, jízda na koni

Tak jdete, jako obvykle je tam to slazené kafe se smetanou, které pořád slibuju, že zredukuju a furt nic... Pak tam je zbytečně velká dopo. svačina a celkově asi trochu víc pečiva. Jinak jsem asi spokojená. Poslední dobou se ale necítím dobře po psychické stránce (to jídlu nepřičítám, to má své důvody) a když se necítím vpohodě, mám tendenci kašlat na jídlo, stejně jako na sebe atd... takže mám trochu strach, jestli se udržím. Taky mi není zrovna nejlíp - hrozně se mi nafukuje břicho, až mám skoro pocit, že spíš tloustnu. Říkám si, že to je tím, že najednou přijímám tolik vlákniny a že se to upraví, ale pořád ne... a mě to děsí.

Prvního října se mám vážit, bude to čtrnáct dnů od mého jídelníčku (i když se budu vážit asi druhého října, protože se mi něco matně plete, že prvního října bude pátek a já mám celej den zabitej a nestihla bych napsat žádný pořádný článek, takže spíš druhýho, ale to je vlastně jedno) jde o to, že mám hrozný strach. Strach, že stoupnu na váhu a ukáže víc anebo stejně. Bojím se toho. Protože v tom případě netuším, co VÍC bych mohla dělat. Jasně, můžu si vyčítat ty prohřešky alá slazené kafe, ale stejně...

Trošku se na sebe koukám a občas se mi zdá, že možná lýtka polevují a jsou menší, ale pak si zase připadám úplně stejná a když se nafouknu, tak ještě mnohem těžší.

Prostě se toho vážení, bojím. Nevím, co budu dělat, když tam bude stejné číslo. A rozhodně si netroufám se tam na váhu postavit dřív, než toho prvního či druhého. Vím, že jestli se to číslo nezmění asi budu hodně v depresi. Leda že by šlo na mírách fakt poznat nějaký velký rozdíl, to bych brala.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Slečna A. Slečna A. | Web | 25. října 2013 v 23:09 | Reagovat

V první řadě děkuju za ten komentář a musím říct, že to vše platí i naopak! :))

V řadě druhé. Jídelníček v pohodě :) Věř mi, to slazené kafe ti zase takovou neplechu neudělá, ikdyž by bylo lepší, aby tam nebylo. Ale, jak říkám, neodpírat si to, co si tělo žádá, jen najít kompenzaci, nebo dobrou náhradu :) (první krok např. ten třtinový cukr :))

Hele, taky když jsem změnila jídelníček a začala přijímat víc vlákniny, tak jsem byla furt nafouklá a říkala jsem si, že jsem snad musela ještě přibrat. Ale každé ráno se cítím prostě čistě. Nevím, jak lépe bych to řekla :) Pokud se ráno vzbudíš s dobrý pocitem, tak si myslím, že je všechno dobře :) Přes ten den se hold trochu nafoukneme jako ty balónky, ale taky musím říct, že mi na to třeba pomůže activia! :) Každé ráno jí snídám a je to lepší, než to bylo, když jsem snídala jogobellu :) A dva týdny nejsou dlouhá doba, takže neřeš jestli tam bude míň, ale jestli se cítíš líp! :)

Je mi ovšem líto, že na tom nejsi nejlépe psychicky. Ale na to mi, opět, nejlépe pomáhá sport. Vyplavení endorfínů a tak :) A nebo muzikoterapie! A k tomu pohodičku v podobě teplého mléka s medem a se skořicí. Ale pozor, trochu kalorická bomba, tak hlavně ne každý večer! :D :))

Doufám, že se brzy opět naladíš do pohody! :))

2 maigreur-m maigreur-m | Web | 26. října 2013 v 9:59 | Reagovat

být pro-ana je na nic, člověk se jen trápí, tělo trpí, psychika trpí a trpí tím lidi okolo, jednu dobu jsem taková byla, když mi bylo 14 a přišla jsem o hodně kamarádek, nestála sem o tom s nima chodit ven, raděj sem doma cvičila a čuěla na vychrtlá těla holek, teď se dost změnilo i thinspo, dřív to byli fakt kostnaté holky, teďka to jsou krásné štíhlé baby

3 thinjill thinjill | E-mail | Web | 26. října 2013 v 12:09 | Reagovat

Ne, ta trocha cukru fakt nevadí, nad tím nepřemýšlej, tělo si zvyká na nový systém chápeš, buď trpělivá, to se prolomí a hlavně, musíš mít dobrou psychiku, žádné depky a tak, někdy i kvůli tomu se hubnutí muže zastavit...! To musíme napravit!

4 Sud Sud | Web | 26. října 2013 v 22:25 | Reagovat

Máš pěkný blog. Né žádné drastické hubnutí, ale jdeš na to s rozumem a trpělivostí. O to se snažím též.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama