Co bude dál...?

31. října 2013 v 18:27 | Luca |  Deníček
Zítra bude.... VÁŽENÍ!



Je to přesně čtrnáct dní a já řekla, že vážit se budu co čtrnáct dní. Chtěla jsem to odložit až na neděli, ale asi z toho co má přijít prostě jen nemám nejlepší pocity a snažím se to jakkoliv oddálit... ale to není dobře, protože jestli nebudou žádné změny, jen oddaluju nutnost zamyslet se nad tím, co je špatně.

Ale já VĚŘÍM, že nějaké výsledky budou. MUSÍ BÝT!

I kdyby to zatracené kilo, určitě se to muselo nějak projevit.

Jinak co jsem si všimla za těch čtrnáct dní a jakých chyb se možná dopouštím?

Zrekapitulujeme si to:

1) jím málo bílkovin - tohle je podle mě docela zásadní chyba a já vám slibuju, že se pokusím napravit.

2) jím příliš velké porce a někdy mi nevyjde porce 5 krát denně - ano jsem pak nafouklá, je mi blbě, musím na tom zapracovat.

3) občas nedodržuji pitný režim - další věc, kterou v příštích patnácti dnech spravím, plus si budu nově psát kolik čeho vypiju.

4) hřeším - jo hřeším, jsou to blbosti třeba polovina koláče, nebo každý den to slazené kafe. Ono se to zdá, ale každej den tu a tam něco a je to pak pomalejší.

5) sport - sice ho zas tak málo není, ale popravdě u koní si spíš zamakám fyzicky, takže je to na svaly a když jdu plavat tak taky na fyzičku a jóga je zase na protáhnutí svalů. Sice se zpevňuju - ano, ale v téhle fázi chci hlavně hubnout, takže budu zařazovat více aerobního cvičení.

Napadá Vás podle mého jídelníčku ještě nějaké prohřešky? Jestli ano, budu jen ráda, budu moc ráda za pomoc a kritiku, jen mě to posune dál.

CO ZMĚNÍM?!

1) přidám sport, na měsíc listopad mám svou PRVNÍ VÝZVU a tou je běh, ale o tomhle tady ještě přidám speciální článek, jak často budu běhat, jak dlouho, jakým tempem, co pak budu hodnotit atd, atd... mimochodem běh FAKT nemám ráda. Takže výzva jak prase pro mě...

2) Slazené kafe snad konečně nahrazeno ode dneška zeleným čajem. V komentech mě KOMANDUJTE, KDYŽ SE MI TO NEPOVEDE.

3) Mám problémy s trávením, neustále se nafukuju, připadám si furt plná, dost možná mi plně nepracuje střevo a pak i blbě zpracovává potravu... takže po zítřejším vážení, které bude ráno si dám jeden den detoxikační půst. Nebude to zítřek - tedy pátek, protože to jsem u koní a při té makačce bych to prostě nedala... ale SOBOTA :)

4) Co se týče prohřešků alá čokoláda, slazené kafíčko, bábovička, koláček a bůhvíco ještě. PROSTĚ NEBUDOU. Jediný den, kdy si je dovolím bude vždy jedenkrát za DVA TÝDNY, přesně den, kdy se budu vážit a budou za odměnu, pokud zhubnu čili změní se číslo váhy nebo centimetry na metru. Pokud se mi to podaří, dám si ten den za odměnu něco dobrého třeba sladký kafe s třema kostkama čokolády nebo s koláčem atd..




Takže asi nějak tak :) Zítra nebo v sobotu tady přibude velký článek o mém přeměření a zvážení za dva týdny. Napíšu ho každopádně, v případě, že výsledky budou dobré i v případě, že budou zlé. Jestli jsem nedejbože nevím přibrala, napíšu ho stejně. Je dost možný, že jestli se zítra zvážím a číslo bude menší, budu v takový euforii, že článek uveřenjním v pátek ráno... v opačným případě čekejte článek až tak v sobotu a v depresivním stylu :D

Holky, já se bojím.

Ale držte mi palce, prosím. Fakt jsem se snažila. Přiznávám - chybovala, ale snažila.

A snaha se přece má cenit, ne?

Tak ať mě ta váha zítra OCENÍ!!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Romi Romi | Web | 31. října 2013 v 20:48 | Reagovat

pisala si mi či sa o svoje nechty starám sama, ano staram sa o ne sama :)

+ o svetroch- nie su až tak drahe :) Včera som si kupila za 13e :)

2 Slečna A. Slečna A. | Web | 31. října 2013 v 22:22 | Reagovat

Neboj se! Víš jaká je jedna z mých pěti rad! Nemít strach a stoupnout na tu váhu! A važ se třeba častěji, pak ten strach nebude takový :) Jen tím nebuď posedlá :)

Co se sportu týče, tak u plavání se i hubne i zpevňuje postava, podle článků, které jsem si načetla :) Myslím, že je dobré to nakombinovat :)
A běh taky nesnáším :D

Něco sladkého si myslím můžeš taky dopřát častěji, třeba jednou za týden. Hlavně pokud tě přepadne na něco neskutečná chuť, je to chvíle se zamyslet nad tím, co tělu chybí. A něco si dopřát. Netýráme se, měníme životní styl! :)

S bílkovinama ti rozumím, taky mám problém jich do sebe dostat dostatečné množství. Proto jsem teď na večer zařadila tvaroh a snažím se jíst nějaké to maso každý den (kuřecí of course) a mám od kamarádky pěknou tabulku s bílkovinama. Kdybys chtěla tak ti ji pošlu :)

Zítra držím palce moc moc!!! :)

Btw, chtěla jsem jen říct, k tvému komentáři u mě na blogu, že jsem na tom naprosto stejně vzhledem k tobě. Vždyť 3 dny tvé neaktivity a já už byla nervózní! :D :))

Držím palce a věřím ti! :)

3 Slečna A. Slečna A. | Web | 31. října 2013 v 22:57 | Reagovat

Jo a k tvým lenivým střevům :) - hodně vlákniny, takže ovoce, zelenina, ale taky - třeba dopoledne lžička semínek - ale ROZKOUSAT! :) Nechutná to zle, já s tím problém nemám :)
A taky pufovaný chléb. Je ale takový, že těžko leze do krku, jsou to vesměs jen různá semínka, tak něčím dobře namazat nebo u toho hodně pít, ať ti to v tom krku neuvízne :D

4 thinjill thinjill | E-mail | Web | 31. října 2013 v 23:23 | Reagovat

Hlavně klid...! Kdyby něco, problém vyřešíme...! Snaha se cení úplně nejvíce, protože skrz tou jdeš ke svému snu a není to jednoduché, kdyby bylo, jsme štíhlé všechny...!

5 Slečna A. Slečna A. | Web | 31. října 2013 v 23:55 | Reagovat

*lněných semínek

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama